Jumaat, 30 Mac 2012

sedari tadi aku dok memerhati skrin lappy yang memaparkan dashboard blogger yang ingin aku kemaskini
tapi aku tak dapat ide nak coret sepatah kata pon kat new post ni!! 

STOP!!!
COME!!

                          PASAR MALAM
           tadi petang kan kan kan..aku kan kan pergi kan pasar malam kat LENDU.....lendu dekat mane??? alor gajah lah mok.tapi ape yang aku nak cakap sebenarnye kita pergilah ceruk mane pon kat malaysia atau negara lain mesti ade NIGHTMARKET.that was totally amazing..oppss..bahasa jiwa bangsa!!.bile ade kat pasar malam ni cube korang berdiri kat tengah-tengah pasar malam dan perhatikan sekeliling korang mesti anak mate korang meng"scan" maca-macam gelagat manusia berurusan jual beli dan korang akan nampak macam-macam benda yang dijual dari makanan,barang keperluan harian sampailah ke pakaian pon ade! BELAKA MURAH DER!! moh beli satu.:)

  JADI!!.ape pendapat korang tentang pasar malam kat taman kau orang semua?? boleh lah?menarik?gempak?

dah aku tak tau nak coret ape dah kat newpost ni! korang baca lah entri ni.

ASSALAMUALAIKUM.

1 ulasan:

Catat Ulasan